piątek, 13 lutego 2009

69. Zakładeczki walentynkowe:)

Dla moich kochanych dziewczyn z klasy zakładeczki zrobiłam:) Sama dostałam trzy ślicznie kartki, choć scrapowe nie są to fajnie jest mieć kumpelki, które o tobie myślą:)

PS. Kupiłam dziś w empiku "Księżyc w nowiu" oraz "Zaćmienie", ale to nie znaczy że zniknę ze świata scrapowego:) Wręcz przeciwnie! Właśnie zaczynam ferie i jestem cała happy, no prócz tego że okropnie mnie boli głowa ;P

PS2. Szykujcie się na coś, na co to nie powiem bo to kwestia przygotowania i jednak trochę roboty, ale mam nadzieję że będzie dobrze:)

3 komentarze:

martita pisze...

są taaaakie urocze :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zakładki są świetne!!!
Ale jesteś tajemnicza :)

Michalina pisze...

Zakładki śliczne :D Pewnie się koleżanki ucieszyły xDD

No wiesz, ja tam na jakiś czas zniknęłam jak odkryłam zmierzch xD Kwestia przyzwyczajeń xD

No, szykujemy się :D