poniedziałek, 26 stycznia 2009

62. Zostałam wywołana i wyróżniona:)

I. Gabcia wywołała mnie do odpowiedzi jaka piosenka jest taka dla mnie hmmm "ważna"

Zasady zabawy:
1. Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?
2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp. etc.)
3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.
4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu, na ich blogu...
5. Miłego słuchania i wspominania...
6. Zabawę wymyśliła Ignezja.

1. Jest wiele takich piosenek, jednak dwie kojarzą mi się z jakimiś wydarzeniami ważnymi lub też sprawiają że jest fajnie po prostu ;P
Rihanna - Hate I love you
Uwielbiam tą piosenkę:) To jest ta, która sprawia, że czuję się dobrze:) Ot tak! Pokochałam ją czytając opowieść o HP na onecie dokładniej od Draco i Hermionie była ;P Autorka wymyśliła, że oni tam to razem słuchają więc sobie puściłam i od tego czasu do końca wakacji słuchałam:)

Druga to piosenka, kojarząca mi się ze wspomnieniami:) Jakimi to nie powiem:)
Frankee - Fuck You Right Back
Wiem, że tekst jest po prostu wulgarny, ale co poradzę, że lubią tą piosenkę?

2. Umieściłam ;P
3. TAJNE xD Ściśle ;P
4. Zaprosić muszę kogoś:) No to może proszę o napisanie Juunki, Costy, Cwasi, Joasih o spowiedź piosenkową:)
5. Nawzajem :)
6. To był świetny pomysł:))

II. Dostałam także wyróżnienie od Alexls ;* Dziękuję ;*


Zasady przyznawania nagrody są takie:

Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym",bez których nie można żyć,a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,których blogi lubimy/odwiedzamy.

Hmmmm, no to tak ;P
1. Uzależniona jestem od wszelkiego chomikowania, jeśli można to uznać za rzecz. Uwielbiam zbierać wszystkie pierdółki, choć niekoniecznie będą mi potrzebne np. w tworzeniu.

2. Nie mogłabym żyć bez komputera, a co za tym idzie - internetu. Stanowczo, przyzwyczaiłam się i nie opuszczę ;P

3. Zimą, czy latem owoce!!! Uzależnienie totalne ! Ostatnio kupuje mrożone maliny - niby miałam latem zamrażać, ale jak przyszło co do czego niestety wszystkie zjadłam i teraz cierpię ( i tu postanowienie na najbliższy rok: kupię trochę więcej krzaczków malin i truskawek, by jeść!! ).

4. Nie mogłabym żyć bez tych głupolów moich ;* Chodzi oczywiście o moje zwierzaki:) Kocham, kocham, kocham rudego, czarno-białego, czarnego, czarno-brązowego, brązowego i trójkolorową:) Bardzooo;*

5. Nie mam co wymyślić już, Alexls napisała, że uzależniona jest od kawy. Ja jestem uzależniona od herbaty. Lubię wypić jakąś dobrą:) Ostatnio mam "fazę" na miętówkę ;P

Zapomniałam przyznać tą nagrodę ehhh ;P
Myślę, że zasłużyły sobie na nią:
- Costa
- Joasiah
- Cwasia
- Juunka
- Mea
(i wiele wiele innych blogów, ale u nich nie widziałam tej nagrody )

No to chyba już koniec. Muszę się jeszcze pouczyć i się oszczędzać, bo gadać nie mogę ;/
Pa ;*

Brak komentarzy: