czwartek, 17 lipca 2008

25. Losowanko:) urodziny ^^

Taaak... moje wspaniałe urodziny:) Dostałam masę prezentów już wymieniam:P
Od mamy: bluzkę, piżamę, zestaw składający się z mydełka, żelu pod prysznic oraz kremu do ciała o zapachu mango i jeszcze tam był ręczniczek:) iii piękny obraz - żyrafy:) mama kupiła sobie podobny ale ze słoniami:) Jak będzie jasno to pokażę na ładnym zdjęciu:) No i coś scrapowego dostałam też:P dziurkacz ozdobny narożnikowy:)
Od taty jeszcze coś dostanę:P zrobił mi orchidarium i pokupował elementy do niego ale na coś go naciągnę:P
Od babci storczyka:) bombonierkę oraz srebrny wisiorek z podkową ( sama wybierałam:) na szczęście:)
Od dziadka ma się rozumieć pieniądze ale nie powiem ile:P

Jestem totalnie zadowolona z prezentów:)

Co do losowania...
Dodałam do niego Costę, gdyż chciała złapać 517 ale wyjechała i nie zdążyła złapać a tak pilnowała:)
W losowaniu udział brały: Lara, Anet, Costa, Rudlis, Nowalinka:)
Oto cały przebieg losowania:

Mieszam

Los zwycięski wybrany

Na pewno ten ktoś ma w nicku na końcu "a" czyli teraz Lara vs. Nowalinka vs. Costa ;)

No i wygrywa....



Nowalinko gratuluję:) Napisz do mnie na adres adela17_94@o2.pl swój adres itp:)

Pozdrawiam was kochane;*

1 komentarz:

Nowalinka pisze...

Hm, ale miałam szczęście :)
Dziekuje bardzo, jak tylko dostane się do skrzynki to prześlę adres :)