niedziela, 12 kwietnia 2009

80. Karteczki oraz scraplift

Hej wszystkim:) Wesołych Świąt życzę :)
Pokażę dziś karteczki, które zrobiłam dla trzech scraperek, które są po prostu dla mnie ważne i je bardzo lubię ;P
Mam nadzieje, że dojdą jak najszybciej:)
Mam zamiar jeszcze kilka zrobić z motywem wiosennym, dla tych które także bardzo lubię, ale już nie miałam czasu dla nich wykonać świątecznych karteczek. Myślę, że się przez to nie obrażą:)

Dla tej, która już nie raz robiła mi ogromnie niespodzianki:*


I da Tych, z którymi zawsze mogę pogadać i dobrze się dogadujemy ze sobą:))


A teraz czas na zdjęcia scraplifta :)

Oryginał:

Moja interpretacja:








Pozdrawiam bardzo wszystkich:)
Mokregooo dyngusa życzę ;PP

4 komentarze:

martita pisze...

pierwsza to niesamowicie pozytywna karteczka! :) a scrap jest bardzo sentymentalny i podoba mi się w nim to najbardziej...
mokrego dyngusa!

elka pisze...

świetny scraplift,nostalgiczny i sentymentalny

Ana pisze...

super prace!:)))
dobrze, że w końcu coś nowego:D

Nena3110 pisze...

divno, prelepi radovi!