sobota, 21 czerwca 2008

20. Letnia, imieninowa kartka:)

Dziś popełniłam żółto-pomarańczowo-zielono-brązow0-białą kartkę:)

Z rana byłam na truskawkach;) Zarobiłam 37,50zł więc już mam prawie na całą paczkę ze scrapart, która niedługo przyjdzie;) Ręce mnie bolą od tej przytulicy;( Mam całe poranione;(

Kartka będzie dla babci prawdopodobnie z okazji imienin;) Sama nie wiem bo tak:
-mama ma imieniny,
-babcia ma imieniny,
-dziadek ma imieniny : 24 czerwca
-ciocia ma imieniny
-dzień ojca : 23 czerwca
Ekhm, no a później to już tylko ja urodziny 17 lipca;)

Karteczka:


Podejmę się wyzwania na polki scrapują, ale pracę zacznę robić w poniedziałek bo jutro będę mieć "kilka" gości ( chyba z 15 jak nie więcej nas będzie) życzę fajnego weekendu;*

P.S. Pierwszy dzień mojej ulubionej pory roku - Lata;*;*:*

Brak komentarzy: